איתור מסמכים אבודים וניירת נושנה

איתור מסמכים אבודים וניירת נושנה

אם אתם מעוניינים לקבל דרכון ואזרחות אירופאיים בנוסף לאזרחותכם הישראלית, חשוב שתדעו שעליכם להצטייד במסמכים המעידים על מוצא משפחתכם בארץ היעד הרלוונטית. רישומי מרשמי אוכלוסין, תעודות לידה ונישואין, מסמכים המעידים על אזרחות ופריטי ניירת נושנה נוספים, מהווים תנאי בסיסי למיצוי הזכויות המגיעות לכם ולמשפחתכם.

מהם הקשיים הקיימים בדרך לאיתורם של מסמכים נושנים שאבדו?

ישראלים רבים שמבקשים להנפיק דרכון ואזרחות אירופאיים נתקלים במצב שנראה כדרך ללא מוצא היות ואבותיהם עזבו את ארצות מוצאם על רקע זוועות השואה, התעמרות השלטונות ומצבי מלחמה ורדיפה שונים. מובן שברבים מהמקרים, אותם ניצולים ועולים חדשים הגיעו ללא תעודות אישיות כלשהן, אותן השאירו מאחור. יתרה מכך: אבותיהם של ישראלים רבים עלו ארצה מארצות מוצאם האירופיות מבלי שזכו לקבל תעודות או מסמכים המעידים על מוצאם מסיבות אנטישמיות.

איך אפשר לשפר את הסיכויים למציאת המסמכים האבודים?

חשוב להבין שאיתור ניירת נושנה ומסמכים אבודים הוא עניין למקצוענים. אדם מן היישוב עלול להיתקל בקשיים למצוא ניירת מתאימה, בגלל קשיי שפה ותקשורת מול הרשויות במדינת היעד ומכיוון שלא ידע לאלו מוסדות ומחוזות יש לפנות כדי לאתר כל אחד מהמסמכים המבוקשים. על מנת לאתר ניירת נושנה שאבדה או לשחזר מסמכים שכלל לא הונפקו, יש לפנות לרשויות המדינה והמחוז הרלוונטיים ישירות כמו גם למוסדות נוספים כדוגמת ארכיונים לאומיים, ומוטב לעשות זאת בשפת המקום. לפיכך, שליטה בשפה המדוברת בארץ היעד של המסמכים האבודים כמו גם היכרות עם מבנה הרשויות והשלטון ועם נבכי החוקים התקפים בכל מדינה, עשויים לשפר באופן דרמטי את סיכוייו של המחפש למצוא את הניירת הרצויה.

משרד עו"ד ונוטריון רון כהנא לשירותכם

משרד עו"ד ונוטריון רון כהנא מעניק שירותי איתור מסמכים אבודים וניירת נושנה במדינות אירופה השונות ומחזיק בקשרים מול הרשויות הרלוונטיות בארצות היעד. שירותינו ניתנים בשפות רבות, לרבות: עברית, אנגלית, צרפתית, פולנית, לטבית, גרמנית, שבדית, נורבגית, דנית, הולנדית, רומנית, אסטונית, פינית וליטאית. אנו מחזיקים בידע וניסיון מעמיקים ועדכניים בנבכי החוקים והתקנות התקפים בכל מדינה ומדינה באיחוד האירופי, ומלווים את לקוחותינו כל הדרך עד לאיתור המסמכים הרצויים באופן הישיר, היעיל והמהיר ביותר.

מחפשים מסמכים וניירת נושנים שאבדו?

פנו עוד היום למשרד עו"ד ונוטריון רון כהנא ותאמו שיחת ייעוץ ראשונה ללא התחייבות: זה הצעד הראשון שלכם לאיתור יעיל של כל הניירת הנחוצה בדרך הקצרה והמהירה ביותר.

לקביעת פגישת ייעוץ, צרו קשר עוד היום!

משרד עו"ד ונוטריון רון כהנא פועל משנת 2010 לטיפול ישיר ויעיל מול שלטונות במדינות שונות ברחבי אירופה להנפקה ואשרור אזרחות נוספת עבור הזכאים לכך.
אנו מלווים כל לקוח משלב המחקר והייעוץ הראשוני, דרך תהליך איתור מסמכים ועד להוצאת הדרכון וקבלת האזרחות במסירות, תוך זמינות מלאה ושמירה על קשר רציף לכל אורך הדרך.

לקביעת פגישת ייעוץ

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם